خدا به موقع میرسه

با دنیای من همراه باشید و موفق بشید چون موفقیت بهتون میاد...

خدا به موقع میرسه

با دنیای من همراه باشید و موفق بشید چون موفقیت بهتون میاد...

سرآغاز

جمعه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۳۴ ب.ظ

به امید خالق 

سلام امروز 21 ماه رمضان 1399 که یک جوری پیوند عاطفی خورده با من چون من در 21 ماه مبارک رمضان 1367 به دنیا اومدم و امروز هم وبلاگ خودم و راه اندازی کردم که به کمک و مدد گرفتن از ستون بشریت علی (ع) بتوانم مطالب و موضوعاتی رو با دوستانم به اشتراک بزارم که انشالله بتونه مفید باشه و کمکی هر چند کوچک در جهت موفقیت روز افزون خودم و شما باشه ./

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۶
مرتضی لشگری

نظرات  (۱)

موفق باشی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی